Twee Sfeervolle vakantiehuisjes
"Ontspannen aan zee of in het bos"
Boshuisje Woodsy
Een charmant 6-persoons boshuisje met warme, knusse inrichting. Geniet samen van rust, fluitende vogels en de vele activiteiten in de omgeving. Perfect voor gezinnen, families en vriendengroepen die willen ontspannen en quality time willen doorbrengen.
Zeehuisje Breezy
Een knus 4-persoons zeehuisje vlakbij het strand van Cadzand-Bad. Perfect voor stelletjes (met hond), gezinnen met kinderen of vrienden die willen genieten van zee, rust en frisse zeelucht.
Wat gasten zeggen over hun verblijf
UITSTEKEND Gebaseerd op 9 recensies Geplaatst op Ayana5 Oktober 2025Geverifieerd Das Häuschen war sehr gemütlich, sauber, stilvoll eingerichtet und hat alles was man so braucht. Die Kommunikation mit Marlou war super easy und freundlich. Zudem hat sie hat schnell geantwortet und war sehr hilfsbereit. Wir haben uns sehr willkommen und wohl gefühlt und hatten ein sehr schönes Wochenende dort.Geplaatst op Giulia3 Oktober 2025Geverifieerd Super gemütliches Apartment mit einer tollen Lage mitten in der Natur! 💕 Wir hatten eine tolle Zeit und es gab in der Unterkunft alles, was man für den Alltag braucht. Marlou selbst war eine tolle Gastgeberin und sofort zur Stelle, als wir Fragen hatten oder Hilfe benötigten - vielen Dank dafür! Für alle die Lust auf eine Auszeit im Grünen haben ist diese Unterkunft bestens geeignet. 👍💖Geplaatst op Meyke21 September 2025Geverifieerd nette host, snelle reactietijd, denkt in oplossingenGeplaatst op Alexandra22 Augustus 2025Geverifieerd Uns hat es sehr gut gefallen. Vielen Dank.Geplaatst op Kim7 Augustus 2025Geverifieerd Wat een heerlijk en ruim huisje is dit. Met een grote tuin, lekker prive en op 10 minuten loopafstand van de supermarkt, waterplas enz. Het huisje heeft veel opberg ruimte in de slaapkamers, een comfortabele bank en zelfs een hoop speelgoed in de slaapkamer met het stapelbed. Marlou reageert snel bij vragen en is erg vriendelijk. We hebben een fijne tijd gehad!Geplaatst op Mario28 Juli 2025Geverifieerd Wow, wat hebben wij een top week gehad! Ons verblijf is heerlijk bevallen. Genoeg ruimte maar het doet heerlijk knus aan ivm de smaakvolle inrichting.De kinderkamer viel gelijk in goede smaak bij onze jongste zoon van 6. Het speelgoed, het stapelbed maar vooral het grote konijn.De omgeving is ook super! We hebben veel gebruik gemaakt van het zwembad en de visvijver op de camping.Buiten de camping kwamen we tijd te kort, lekker veel fietstochtjes gemaakt naar Sevenum, Amerika en Horst.Toverland was helemaal super, wat een leuk en mooi park.We zijn ook naar het Mind Mystery museum geweest in Horst, dit was ook heel leuk.Bedankt voor het fijne verblijf en de vriendelijke communicatie. We hebben enorm genoten van deze geweldige week.P.S.: complimenten voor hoe schoon het huisje is.Geplaatst op Lucie7 Juli 2025Geverifieerd Es war ein toller Aufenthalt. Der Bungalow ist mit allem ausgestattet was man braucht und wirklich sehr gemütlich eingerichtet. Wir haben uns sehr wohl dort gefühlt und würden jederzeit wieder kommen. Marlou hat immer sehr schnell auf Fragen geantwortet und war mit allem sehr hilfsbereit.Geplaatst op Eniko29 Juni 2025Geverifieerd The cabin is amazing, the place was very well equipped and furnished. We had an amazing time!Communication with Marlou was fast and easy, I really appreciated the opportunity to be able to check-in a bit earlier due to our scheduling.Geplaatst op Florrntin Ionut15 Juni 2025Geverifieerd Wir waren mehr als zufrieden!Unsere Gastgeberin Marlou hat sich toll um unsere Bedürfnisse drum gekümmert! Wir werden wieder kommen ☺️